موج پیشنهادات برای پژمان

سايت گل- موج جديد پيشنهادات از باشگاه‌هاي چيني براي بازيكنان كشورمان هر روز شدت مي‌گيرد. يكي از جدي‌ترين گزينه‌هاي مورد نظر باشگاه‌هاي چيني پژمان منتظري است اما استقلال به هيچ وجه راضي به از دست دادن اين مدافع خوش‌اخلاق و ملي‌پوش خود نيست.

به گزارش گل و به نقل از اوج نیوز، چندی پیش باشگاه دالیان چین با ارسال دعوتنامه‌ای رسما خواهان به خدمت گرفتن پژمان منتظری شده بود که  این مساله در آن مقطع با مخالفت سرمربی استقلال روبرو شد. در آن زمان حتی نماینده‌ای هم از باشگاه دالیان برای مذاکره با مدیرعامل و سرمربی استقلال به ایران آمد اما به رغم پیشنهاد چشمگیر مالی نتوانست رضایت این باشگاه را برای جدایی منتظری جلب کند.

اخیرا باشگاه دالیان که نلو وینگادا سرمربی پرتغالی پیشین پرسپولیس هدایت آن را برعهده دارد، بار دیگر برای جذب منتظری ابراز علاقه کرده است اما این بار هم این موضوع با مخالفت جدی باشگاه استقلال روبه‌رو شد تا پرونده جدایی منتظری تا پایان فصل به طور کامل بسته شود.

خط دفاعي استقلال با منتظری و صادقي و حضور دروازه‌باني آماده پشت سر آن‌ها در اين فصل عملكرد بسيار خوبي داشته و يك آمار خيره‌كننده بر جا گذاشته است. همين نمايش‌هاي درخشان باعث شده مشتري‌هاي خارجي براي جذب پژمان منتظري حسابي سر كيسه را شل كنند. اين مدافع جنوبي پیش از این هم با پیشنهادی از سوی باشگاه‌های قطری روبه‌رو شده بود. اما مسئولان استقلال براي حفظ اين روند در خط دفاعي خود به شدت با جدايي منتظري مخالفت مي‌كنند.

استقلالی‌ها با توجه به بازی‌های حساسی که در لیگ برتر، لیگ قهرمانان آسیا و جام حذفی در پیش دارند به منتظری نیاز مبرم دارند و تا امروز به جدايي اين بازيكن رضايت نداده‌اند.




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 30 بهمن 1391 ا 13:25 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.